Zpět na Zákaznický servis

Co když se na zákaznickou linku nedovolám, zavoláte mi zpět?

Může se stát, že kolegové na zákaznické lince jsou aktuálně zaneprázdněni. V případě, že se nedovoláte na zákaznickou linku pomocí uvedeného telefonu +420 575 570 941, kontaktujte nás pomocí e-mailu eshop@svetbot.cz, nebo nám můžete zanechat své telefonní číslo a kolegové ze zákaznické linky se vám ozvou, co nejdřív to bude možné.

Jak na sebe zanechat kontakt?

Zanechat své číslo můžete u každého z produktů, na který se právě díváte. Stačí si konkrétní produkt rozkliknout a pod tlačítkem “Vložit do košíku” uvidíte ikonku telefonu s textem “Potřebujete poradit? Zdarma Vám zavoláme!”.

Stačí kliknout na podbarvenou část textu a objeví se okno s informací, že po zadání telefonního čísla se vám ozveme.

Další varianta, jak nám nechat telefonní číslo, je obsažena v sekci “Často kladené otázky”. Při rolování stránky uvidíte v levém dolním rohu obrázek telefonu s textem “Nenašli jste odpověď na svou otázku? Nechte nám své číslo a my Vám zdarma zavoláme!”.

Zde stačí pouze kliknout na “Zavolejte mi” a po zobrazení tabulky vyplníte telefonní číslo a potvrdíte tlačítkem “Odeslat”.

Nenašli jste odpověď na svou otázku?

Nechte nám své číslo a my Vám zdarma zavoláme!

+420 575 570 941

Po - Pá 8:00 - 16:00

« Zpět do obchodu

Hledat: ""

0 ks
Košík: 0
0 ks
Oblíbené
X

nebo přihlásit pomocí
  • Hlavní výhody registrace:
  • - objednávka na pár kliknutí, díky uloženým údajům
  • - online přehled o stavu Vaší objednávky
  • - detaily všech předchozích objednávek

nebo rychlá registrace pomocí

Zapomenuté heslo

Pošleme Vám do e-mailu odkaz na změnu hesla.

Zákaznická karta