Zpět na Ochrana před padělky

Co dělat, pokud jsem již na podvodném e-shopu nakoupil/a?

Pokud jste již za zboží zaplatili kartou, můžete kontaktovat svou banku a doložit jí všechny podklady a důkazy o zaplacení a neúspěšných pokusech o reklamaci. Existuje šance, že vám banka vrátí peníze zpět pomocí tzv. charge back procesu.

Jste si opravdu jistí, že jde o podvodníka?

  • Podejte podnět na prošetření České obchodní inspekci (ČOI) nebo jiným příslušným úřadům, které se zabývají ochranou spotřebitelů.
  • Nahlašte e-shop do příslušných vyhledávačů nebo na platformy sledující podvodné weby, aby se o tom dozvěděli i další lidé. Díky tomu můžete pomoci ostatním zákazníkům, aby nenaletěli.
  • Změňte si heslo, pokud jste se do e-shopu registrovali a vyplnili přihlašovací údaje.
  • Informujte své blízké a okolí, aby se podvodnému e-shopu vyhnuli, např. na sociálních sítích.
Nenašli jste odpověď na svou otázku?

Nechte nám své číslo a my Vám zdarma zavoláme!

+420 575 570 941

Po - Pá 8:00 - 16:00

« Zpět do obchodu

Hledat: ""

0 ks
Košík: 0
0 ks
Oblíbené
X

nebo přihlásit pomocí
  • Hlavní výhody registrace:
  • - objednávka na pár kliknutí, díky uloženým údajům
  • - online přehled o stavu Vaší objednávky
  • - detaily všech předchozích objednávek

nebo rychlá registrace pomocí

Zapomenuté heslo

Pošleme Vám do e-mailu odkaz na změnu hesla.

Zákaznická karta