Zpět na Ochrana před padělkyCo dělat, pokud jsem již na podvodném e-shopu nakoupil/a?
Pokud jste již za zboží zaplatili kartou, můžete kontaktovat svou banku a doložit jí všechny podklady a důkazy o zaplacení a neúspěšných pokusech o reklamaci. Existuje šance, že vám banka vrátí peníze zpět pomocí tzv. charge back procesu.
Jste si opravdu jistí, že jde o podvodníka?
- Podejte podnět na prošetření České obchodní inspekci (ČOI) nebo jiným příslušným úřadům, které se zabývají ochranou spotřebitelů.
- Nahlašte e-shop do příslušných vyhledávačů nebo na platformy sledující podvodné weby, aby se o tom dozvěděli i další lidé. Díky tomu můžete pomoci ostatním zákazníkům, aby nenaletěli.
- Změňte si heslo, pokud jste se do e-shopu registrovali a vyplnili přihlašovací údaje.
- Informujte své blízké a okolí, aby se podvodnému e-shopu vyhnuli, např. na sociálních sítích.
Nenašli jste odpověď na svou otázku?
Nechte nám své číslo a my Vám zdarma zavoláme!